Vanaf 31 maart 2007 maken Marc Sedeyn, Pier (Jean-Pierre) Verfaillie en Luc De Corte vanuit Gent België een pelgrimstocht naar Santiago De Compostela.

03 april 2007

Vertrek aan Sint-Jacobs te Gent

Op zaterdag 31 maart was het zover. Om half 12 vond een dienst plaats in de (redelijk gevulde) Sint-Jacobskerk, waarna Marc, Pier en Luc -vergezeld van een 15-tal wandelaars- de eerste etappe van hun tocht aflegden. Prachtig weer, ideaal om te starten. Langs de Schelde ging de tocht naar Makkegem, waar 's avonds gegeten werd in het gezelschap van heel wat vrienden en kennissen.









11 opmerkingen:

Sanny zei

ik was erbij en ik moet zeggen het was de moeite om zoveel respekt van de mensen te zien voor zo een gigantische inspanning. ik vraag me af hoe ze het stellen.

Anoniem zei

Hoy Sanny, je hebt gelijk het was werkelijk een prachtige viering.Dat er zoveel mensen zouden aanwezig zijn had ik niet gedacht. Het was aan onze moedige pelgrimmers te zien dan zij zeer tevreden waren met de talrijke aanwezigen.Het zal hen zeker nog meer moed schenken om dit huzarenstuk tot een goed einde te brengen. Ze zijn nog maar enkele dagen weg maar toch vraag ik me af hoe ze het momenteel stellen.
Groetjes Ernie

Anoniem zei

Veel succes mannen.
Geniet van deze tocht.
Luc,nu hebben we toch echt veel plaats op de bus.Filip

Anoniem zei

We hopen dat met jullie alles ok is!
Proficiat aan opa Pier!
Groeten,
Richard(PWC) en Claudine

Anoniem zei

Hallo iedereen, we zijn nu aan de grens van Frankrijk en we stellen het prima. Het is tot nu toe een schitterende ervaring met heel wat interessante ontmoetingen.Heel binenkort zet de webmaster een uitgebreid verslag op de log. Welgemeend bedankt voor de vele aanmoedigingen en tot schrijfs!

Marc Pier Luc vanuit Oignies-en-Thierache

Anoniem zei

Succes!

Anoniem zei

Hey dag Pier en Co,
We zijn je niet vergeten en volgen jullie tocht vanuit Londen.
Dikke zoen en knuffel voor opa Pier, van ons vier. Ook de andere twee een aanmoedigingskus Veel succes en warmere nachten!
Mona, Jef, Felix en Lola

Anoniem zei

Hey de Pier,
zelfs in Florida worden jouw avonturen gevolgd ;-)
Dikke knuf,
x saskia

Anoniem zei

hallo mannen,
heb je al een nieuwe, warmere, slaapzak gevonden of zijn de nachten al iets warmer?
Ik kijk tevens uit naar jullie volgende bericht maar blijkbaar komen jullie niet zoveel internetcafe's tegen op de GR paden.

Groetjes en nog veel stapgenot
Ludwig

Anoniem zei

Hallo pelgrimmers, leuk om jullie te kunnen volgen via de blog. Hopelijk wordt het nu minder koud 's nachts zodat Pier en Luc eens goed kunnen doorslapen. Gelukkig hebben jullie mooi weer om te stappen.
Pier, een dikke proficiat met je kleinzoon "Tuur"
Groetjes Véro

Mieke van Reinhard zei

Dag Pier en vrienden,
Als bij toeval was ik er bij in Sint-Jacobs.
Ik ben er zeer blij voor. In gedachten en op de web-site volg ik
u. Vooral nu ik al een paar dagen Ruben tegenkom. Toeval bestaat niet echt hé? Hij noemt mij tot mijn eigen verwondering Mieke van Reinhard. Ik vond dat enorm amusant vandaar dat ik ook zo teken.
Pier nog van harte proficiat met Tuurke. Een kleinkind is het beste wat een mens kan overkomen. Ge zult later wel zien.
Ik heb al een berichtje gestuurd, maar ik heb nog nooit geblogd, daardoor denk ik dat het niet toegekomen is. Ik hoop dat dit nu lukt. Dan doe ik het nog eens.
Veel liefs en moed.
Mieke.